حمایت از حقوق معلولان، زنان و کودکان

ARWEO به ارائه آگاهی و کمک در راستای حقوق افراد دارای معلولیت، زنان و کودکان به گروه ذینفع هدف خود اختصاص دارد. هدف ما این است که با پرداختن به مسائل مربوط به حقوق جهانی افراد دارای معلولیت، زنان، کودکان و حقوق اسلامی به توسعه جامعه ای آگاه تر از نظر اجتماعی کمک کنیم. ما از طریق برنامه‌ها و ابتکارات خود، تلاش خود را برای افزایش آگاهی در مورد چالش‌ها و موانع پیش روی این گروه‌های حاشیه‌نشین انجام می‌دهیم و برای کمک به آنها برای غلبه بر این موانع، حمایت می‌کنیم.

با حمایت از حقوق این جمعیت‌های آسیب‌پذیر، هدف ما تقویت فراگیری، برابری و احترام در جامعه است. تعهد ARWEO به ارتقاء آگاهی و کمک نشان دهنده اعتقاد ما به اهمیت حفظ حقوق اساسی و حیثیت همه افراد، صرف نظر از جنسیت، سن، توانایی، یا وابستگی مذهبی است. برای این منظور، ARWEO سعی می کند:

1. بهبود توانایی ارائه خدمات بهتر به ذینفعان هدف، از طریق تمرکز بر جذب سرمایه و خدمات با کیفیت. تامین، شبکه سازی و هماهنگی؛ 2. ارتقای توانایی/ظرفیت کارکنان برای هدف از طریق تمرکز بر ارائه آموزش و منابع به کارکنان مربوطه؛ 3. تمرکز بر ارائه خدمات تحت استراتژی به کل گروه ذینفع در منطقه مداخله ARWEO 4. انتشارات افزایش آگاهی را توسعه دهید. 5. خدمات را به سایر مناطق جغرافیایی گسترش دهید. 6. راه های قابل دسترس (رمپ) برای تسهیل حرکت افراد دارای معلولیت ایجاد کنید.